Alla inlägg under juni 2011

Av Hanna - 20 juni 2011 21:16

Går och tar in pollar och fixar det sista i stallet. Bloggar om ridpasset och lite annat smått och gott sen när jag är klar. Puss

Av Hanna - 20 juni 2011 11:24

Uttråkad till tusen men har ändå ingen lust att göra någonting så jag hamna här och tänkte att jag kunde blogga lite. Försökte övertala mamma att åka  & shoppa i Borås eller Jönköping idag men det gick väl sådär.  Till slut gick hon med på att åka imorn istället så jag är väl glad ändå. Har en del jag tänkt köpa men det får ni se imorn isf. Ska försöka fixa lite med bloggen nu och även fixa lite med Annonsen på Maja. Den behöver helt klart uppdateras.  Sen senare idag ska jag ju såklart ut till stallet och även rida min skruttponny. Blir nog lite markarbete för hans del idag.

     

Min plutt!

Av Hanna - 19 juni 2011 22:06

Fick ett implsryck och kände helt plötsligt ett starkt sug efter att blogga så här sitter jag. Får se hur länge det varar, vet inte hur länge sen det var jag blogga sist?!

Kan ju säga att det hänt en del sen sist men inga direkta stora förändringar. Maja är till salu, några som varit här och tittat men varken mamma eller jag  ville inte sälja till dom.  Dom var lite småskumma så nej på dom. Min lilla prinsessa är bara värd det bästa :') Får helt enkelt se hur det blir när jag flyttar till sätila. men mamma är bäst och har sagt att vi löser det då och att hon isf får stå här hemma så är inte dirket orolig övet det, blir nog bra i sista ändan.

Helgen har vart chill, umgåts med moa hela helgen och vi har haft skitmysigt. blev kanske lite väl mycket i fredags men vi kör på ännu hårdare nästa helg, är redan taggad!

Är rätt trött nu så blir lite mys i soffan med chips och film eller nått.


Peace!



Här är jag!


Hej hopp gummisnopp, välkommen in till min lilla hörna.
Jag är en sprallig och pratglad tjej på 16 år.
I min blogg kan du läsa om mitt liv, allt som händer och framför allt om det som står mig närmast, mina hästar. :')
Läs & Njut!

Citat

I kärlekens krig segrar den som ger sig.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Skriv här!

Du kan alltid fråga mig en lite fråga HÄR

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards