Direktlänk till inlägg 19 juni 2011

Impulsryck på hög nivå

Av Hanna - 19 juni 2011 22:06

Fick ett implsryck och kände helt plötsligt ett starkt sug efter att blogga så här sitter jag. Får se hur länge det varar, vet inte hur länge sen det var jag blogga sist?!

Kan ju säga att det hänt en del sen sist men inga direkta stora förändringar. Maja är till salu, några som varit här och tittat men varken mamma eller jag  ville inte sälja till dom.  Dom var lite småskumma så nej på dom. Min lilla prinsessa är bara värd det bästa :') Får helt enkelt se hur det blir när jag flyttar till sätila. men mamma är bäst och har sagt att vi löser det då och att hon isf får stå här hemma så är inte dirket orolig övet det, blir nog bra i sista ändan.

Helgen har vart chill, umgåts med moa hela helgen och vi har haft skitmysigt. blev kanske lite väl mycket i fredags men vi kör på ännu hårdare nästa helg, är redan taggad!

Är rätt trött nu så blir lite mys i soffan med chips och film eller nått.


Peace!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 22 december 2011 22:23

För tusonde gången har jag nu tänkt att börja bogga igen och försöka ta tag i det seriöst. Var ett halvår sen jag bloggade sist och det är sjukt vad mycket det har hänt. Den allra största förändringen är att jag nu bor på strömma på veckorna. Ä allts...

Av Hanna - 26 juli 2011 20:23

Beslut är något vi tar hela tiden, varje sak vi gör är ett enskilt beslut. vi gör så många beslut varje dag att vi ofta inte ens slänger en tanke på det, det går som på räls. men sen kommer der större besluten som kan påverka hela livet och de beslut...

Av Hanna - 26 juli 2011 13:15


  Köpte dom här snyggingarna på scorette i ullared förra helgen men inte visat dom så tänkte jag kunde göra det nu. Var faktiskt moa som övertalade mig att köpa dom, för jag var först väldigt osäker på om jag verkligen skulle köpa dom. tyckte dom ...

Av Hanna - 26 juli 2011 12:28

10 fakta om mig 1: Jag är sjukt mörkrädd. verkligen extremt mörkrädd, det är ungefär så allvarligt så att jag tittar under sängen innan jag går och lägger mig. sjukt fjantigt, jag vet..   2: Jag älskar att dansa, speciellt bugg även fast jag kn...

Av Hanna - 26 juli 2011 12:27

14 dagar. Dessa fjorton saker tänker jag skriva om ett tag nu. Om det blir ett inlägg om dagen eller lite när som helst får vi se. Dag 1: 10 fakta om mig. Dag 2: Min klass. Dag 3: En konstig tid i mitt liv. Dag 4: En bild som gör mig glad. Da...

Här är jag!


Hej hopp gummisnopp, välkommen in till min lilla hörna.
Jag är en sprallig och pratglad tjej på 16 år.
I min blogg kan du läsa om mitt liv, allt som händer och framför allt om det som står mig närmast, mina hästar. :')
Läs & Njut!

Citat

I kärlekens krig segrar den som ger sig.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Skriv här!

Du kan alltid fråga mig en lite fråga HÄR

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards