Alla inlägg den 30 december 2010

Av Hanna - 30 december 2010 21:41

Tror faktiskt det blir en dejt med min sköna säng nu, måste ju vara pigg och fräsch imorn för då är det ju NYÅR! Den tillbringas med de bästa,så vi får se vad som händer. Kommer helt klart bli awesome hur som.

kram o puss på er


Over and Out / Hanna

Av Hanna - 30 december 2010 19:59

            


Vart i borås idag med mamma, syster, Moa och Jennifer :) detta på bilderna fick följa med hem, fyra klädesplagg och två par sommarskor,längtar tills jag kan använda dem. har redan ett par likadan svarta som de i brons och älskar de verkligen. sen blev det också en spray till håret, en ring och lite presenter och lite annat smått som inte fastna på bild. Va rikigt skoj och mysigt. Måste bara säga med att jag älskade verkligen jennifers skor som hon köpte, ett par rosa högklackade, skitsöta. Hade de funnits i större storlek och om det ens funnits nått mer par hade jag absolut köpt dom. Men det var iaf en toppendag idag och det får vi göra om brudar.


sorry att bilderna kommer före texten, men har inte riktigt kluirat ut hur jag ska få de nedanför än ;)

Over and out/ Hanna

Tidigare månad - Senare månad

Här är jag!


Hej hopp gummisnopp, välkommen in till min lilla hörna.
Jag är en sprallig och pratglad tjej på 16 år.
I min blogg kan du läsa om mitt liv, allt som händer och framför allt om det som står mig närmast, mina hästar. :')
Läs & Njut!

Citat

I kärlekens krig segrar den som ger sig.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Skriv här!

Du kan alltid fråga mig en lite fråga HÄR

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards