Alla inlägg den 22 december 2011

Av Hanna - 22 december 2011 22:23

För tusonde gången har jag nu tänkt att börja bogga igen och försöka ta tag i det seriöst. Var ett halvår sen jag bloggade sist och det är sjukt vad mycket det har hänt. Den allra största förändringen är att jag nu bor på strömma på veckorna. Ä alltså bara hemma på helgerna och det är underbart. Skriver mer om livet på strömma i ett annnat inlägg. Som ni kan läsa i arkivet var ju Maja också till salu i sommras på grund av min flytt och ca 2 veckor efter att jag börjat skolan flyttade hon till sin nya ägare i Skene. Även mer om detta lite senare. 

Varför jag enegtligen vill börja blogga igen är för att få utlopp för mina tankar och funderingar som snurrar i huvudet. Desssutom är det skönt att kunna skriva av sig ibland, kunna skriva av sig lite av pressen och vad som egentligen sker i mitt liv. Om tjugo år kanske jag kan gå tillbaka och se vad som möjligen gjorde mig till den jag är då?


Hanna Johansson


Tidigare månad - Senare månad

Här är jag!


Hej hopp gummisnopp, välkommen in till min lilla hörna.
Jag är en sprallig och pratglad tjej på 16 år.
I min blogg kan du läsa om mitt liv, allt som händer och framför allt om det som står mig närmast, mina hästar. :')
Läs & Njut!

Citat

I kärlekens krig segrar den som ger sig.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Skriv här!

Du kan alltid fråga mig en lite fråga HÄR

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards