Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Hanna - 24 juli 2011 16:45

 Visste du att den som framstår som
mycket stark, ofta är den som är känsligast? Visste du att den som lägger all
sin tid på att ta hand om andra, kan vara den som behöver pysslas om?
Visste du att de tre saker som är bland de svåraste att säga är: jag älskar dig, förlåt
och hjälp mig?


  


Peace

Av Hanna - 24 juli 2011 15:03

Nej, är inte så glad som det kanske verkar på rubriken. är på dåligt humör just nu,  vädret är inte det bästa, jag är trött och ja massa annat. Som tur är, så är det inte fel vecka och tur är väl det för då hade det varit sju gånger värre.  Blev en hyffsat "lugn" lördag igår. Jobba några timmar här hemma och sen va det stallet och soffan som gällde. va lite sugen på att ut och festa men blev inget av det. orkade inte sen och festade hela förra helgen så kände att det räckte. Blev både fredag och lördag på glommenfestivalen. Måste bara säga att Glommen ROCKAR fett! Hade dessutom en sjukt bra helg i olofsbo med Moa. Shoppade, åt glass och jordbubbar med choklad, sola, festade, umgick med kompisar och massa annat hanns med under helgen and i love it! Dansade även för första gången bugg utanför gymnastikahallen och det var grymt kul! Har alltid varit något jag velat göra och äntligen fick jag det. Kan säga att jag kommer dansa bugg fler gånger, kanske blir min passion i framtiden eller vad tror ni?

                                                   I <3 U babe!


 

Moa och deras üdersöta valp flacon


Peace  

Här är jag!


Hej hopp gummisnopp, välkommen in till min lilla hörna.
Jag är en sprallig och pratglad tjej på 16 år.
I min blogg kan du läsa om mitt liv, allt som händer och framför allt om det som står mig närmast, mina hästar. :')
Läs & Njut!

Citat

I kärlekens krig segrar den som ger sig.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Skriv här!

Du kan alltid fråga mig en lite fråga HÄR

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards