Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Hanna - 15 februari 2011 22:30

Har ju köpt sådana silikonband man ska ha när man flätar manen. Det sägs att de ska vara bättre än vanliga gummisnoddar, att de är hållbarare. Men har ingen erfarenhet av sånna, så tänkte fråga om det är nån som vet om dom är bra?

Har inte orkat pröva dom än, och tänker inte fläta manen bara för att prova. Lat som man är.

Så den stora frågan, är dom så bra som det sägs eller det bara skit?

Vad tycker ni, får de hiss eller diss?


  


Over and out/ Hanna 

Av Hanna - 15 februari 2011 20:36

Har ridit både Maja och Ahwaz idag.


Ahwaz gick så sjuuuuuukt bra! Han var superlyhörd, mjuk och samarbetsvillig.  Lätt bästa ridpasset på länge. Satt bara och log hela tiden, och fick nästan rysningar. Helt underbart.

Detta kan man kalla lycka, detta som gör att livet är värt att leva.

Sådana här ridpass kan man leva länge på.

Är oerhört nöjd med dagens ridning på Älskade hästen!


Maja gick inte lika bra, var fjantig och höll på att bråka lite. Men skyller på att det blåste, då blir hon superfjantig och blir rädd för precis allt. Men eftersom jag var i extas sen jag red Ahwaz skratta jag bara åt henne och brydde mig inte så mycket om det. Jag har verkligen blivit bättre på att inte bry mig så mycket om att hon håller på som hon gör, jag blir inte alls lika arg längre och hanterar det bättre. Det är ett stort steg framåt, för ridningen funkar inte om jag är arg på henne. Så enkelt är det.


  


Tänkte bara säga oxå att jag älskar mina hästar över allt annat!


Over and out/ Hanna


Av Hanna - 15 februari 2011 20:27

Fick nyss veta att mitt mellannamn, viktoria, inte stavs med ck.

Tack pappa, ingen som kunde sagt det tidgare ?! Här har jag gått hela livet och verkligen trott att man stavar med ck, så gör man inte det.

Känner mig som ett riktigt smartass som inte ens kan stava sitt egna namn -.-

Och nej, jag är inte blond!


  


Over and out/ Hanna

Av Hanna - 15 februari 2011 19:03

Här kommer resten jag köpte på gekås.


  

Linne och en tubhalsduk.


  

Massa smågrejer som är bra att ha.

Gillar färgen på trorsorna , och Jennifer har likadana, så nu kan vi matcha (y) 


  

Blev även lite bra att ha-grejor till stallet. Pälsglansen var ett måste för varken jag eller hästarna klarar oss utan. De vitta handskarna ska bli mina nya dressyrhandskar. Så mjuka handskar har jag aldrig hittat innan, och jag har letat länge. 


Köpte även present till mamma och Moa men dom visar jag inte än, kanske att de kommer upp sen isf när de fått dom.

Mamma köpte även en stalljacka oxå till mig, superskön va den!

Har säkert glömt nått men, men isf var det nog inte så viktigt.


Over and out/ Hanna



Av Hanna - 15 februari 2011 11:46

Jag vet att jag skulle skriva igår vad jag köpte på gekås, men såklart så "glömde" jag det. Men hade iaf en sjukt bra dag tillsammans med bästavän Jennifer,Tack!


Dagens bästa köp var helt klart dena tröjan!

     

       Morgan i våran hjärtan forever! (y)


  

Inte alla som har en sån tröja med autograf på , och jag vet att ni är avundsjuka!

Tror nästan bannemej detta är mitt livs köp, inget slår en morgantröja med autograf!

Men aja, resten av vad jag köpte kommer i ett annat inlägg.


Over and out/ Hanna



Här är jag!


Hej hopp gummisnopp, välkommen in till min lilla hörna.
Jag är en sprallig och pratglad tjej på 16 år.
I min blogg kan du läsa om mitt liv, allt som händer och framför allt om det som står mig närmast, mina hästar. :')
Läs & Njut!

Citat

I kärlekens krig segrar den som ger sig.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Skriv här!

Du kan alltid fråga mig en lite fråga HÄR

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards