Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Hanna - 16 februari 2011 21:15

Ska fixa naglarna nu och tänkte prova på mitt nya nagellack med cracked effect. Har inte provat innan, så vi får se hur det blir.

Mitt är ju rosa, så ska ha ett svart basnagellack. Tror det kan bli rätt collt faktiskt,

  

Det kommer nog på ett ungeför se ut som på bilden. Fast mitt är lite mörkare än på bilden.

Lite roligt att kunna ha blandade färger, och cracknagellacken är ju väldigt populära. Ett tag var de väl helt slutsålda i hela sverige?!


Och Moa om du läser det här, jag vet att du är väldigt avundsjuk just nu men så kan det gå när man är borta.


Over and out/ Hanna

Av Hanna - 16 februari 2011 20:15

Idag har sötnosen Emilia varit här, supermysigt. Snacka typ massa skit, lyssna på musik och så va vi även ute en sväng med hästarna. Gick förvånansvärt bra, kunde till och med galoppera utan att de expolodera. Är ju nästan lite stolt över mina busponnier. Gick förövrigt helt okej när vi red, Emilia red Majabus och jag red Ahwaz. Han jobba på hyffsat bra även idag, lilla underbara hästen.


Tänkte bara säga tack för en mysig dag!


  


Over and out/ Hanna

Av Hanna - 16 februari 2011 10:30

  


Hiss Dagens hiss går till sjöbogårdens pälsglans. Tycker den är jättebra och funkar toppenbra. Man och svans håller sig lent länge och det är lätt att reda ut. Jag behöver bara spruta på max två gånger i veckan och det gör att en flaska håller väldigt länge. Min flska har räckt i över ett halvår och jag har ändå inte vart sparsam. Dessutom är den billig. Så en stor hiss till pälsglansen!


Diss Dagens diss går till shabrak som inte ligger still när man rider. Det är fruktansvärt irriterande, obekvämt för hästen och dessutom är det  jättefult.

Så det får en riktigt fet diss!

Här är jag!


Hej hopp gummisnopp, välkommen in till min lilla hörna.
Jag är en sprallig och pratglad tjej på 16 år.
I min blogg kan du läsa om mitt liv, allt som händer och framför allt om det som står mig närmast, mina hästar. :')
Läs & Njut!

Citat

I kärlekens krig segrar den som ger sig.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Skriv här!

Du kan alltid fråga mig en lite fråga HÄR

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards