Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Hanna - 17 februari 2011 12:15

Provade mina nya dressyrhandskar idag och jag älskar dom! Är verkligen supersköna och följsamma. Hatar ju egentligen att rida med handskar för jag tycker det förstör känslan och jag blir hård och stel i handen. Inte alls så följsam som utan handskar. Så jag hoppas att jag verkligen hittat ett par som jag nu kan rida med, har ju som sagt letat ett tag. Och eftersom man måste ha handskar, eller ah i alla fall helst ha handksar när man tävlar, så är det jätteskönt att entligen hittat några. Innan har man fått le och se glad ut trots att det inte gått bra p.g.a dumma vantar.


  

Nu är vi redo för tävlingsbanorna!


Over and out/ Hanna


Av Hanna - 17 februari 2011 08:35

Vaknade för en liten stund sen och har nyss ätit frukost. Blev ett knäckebröd och ett glas hallonyoghurt.

Ska bara gå och klä på mig ett lager kläder och sen bege mig mot stallet för att släppa ut och fodra hästarna. Tänkte också mocka när jag ändå är ute. Har ju hela stallet idag då syrran inte är hemma, så det är fem boxar som ska mockas strös, fixa alla hösäckar, fodra och ja allt det där. Så det tar minst en timma att fixa allt. Tar ju nästan 45 min att bara fixa mina tre boxar.

men aja, måste kila ut, hästarna väntar.


       

Min frukost, inte så mättande men jag är inte hungrig.


Over and out/Hanna

Här är jag!


Hej hopp gummisnopp, välkommen in till min lilla hörna.
Jag är en sprallig och pratglad tjej på 16 år.
I min blogg kan du läsa om mitt liv, allt som händer och framför allt om det som står mig närmast, mina hästar. :')
Läs & Njut!

Citat

I kärlekens krig segrar den som ger sig.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Skriv här!

Du kan alltid fråga mig en lite fråga HÄR

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards