Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Hanna - 12 januari 2011 19:34

I min ryktlåda finns:

* Rotborste

* Rotviska

* Ryktborste

* Ryktskrapa

* Svamp

* Piggborste

* Hovkrats

* Ansiktsborste

* Ryktsten


Har saxar, tofsar,tejp, shampoo, tvättgrejor, flätgele, pälsglans, glitter, och gud vet allt i en ensikld ryktväska. Eftersom varje häst har varsin ryktlåda så de som jag har till allihop får därför ligga i en ensild. Skydden har jag i en låda allihop.


        


Tråkigt och ointressant inlägg.


Over and out/ Hanna

Av Hanna - 12 januari 2011 19:08

Kom in från stallet för en stund sen. Ingen ridning idag heller, fast pappa har fixat ett spår nu så får väl ut och rida imorn.Tack

 Mockade och fixade bara i stallet och så fick hästarna varsin rykt och lite massage. Tror dom var rätt nöjda med det oxå faktiskt.


Just nu sitter jag och lyssnar på Dolly parton på hög volym.

Tycker hon är grym, hennes röst är ju bara för skön. Att hon sjunger country gör saken ännu bättre, är så härligt sväng. Fler artister borde inspireras av Dolly!


  



                                            Grym!


Over and out/ Hanna

<3

Av Hanna - 12 januari 2011 09:45

Tänkte bara säga att jag saknar min fina, underbara vän Fia.

Du är bäst & det vet du. Även fast vi glidit ifån varandra lite kommer du ändå vara min bästa vän. Så många år och fina minnen tillsammans sätter sina spår i hjärtat. Nu och för alltid. Jag tänker inte skriva mer för det skulle ta mig åratal, dessutom finns det inga ord som kan förklara.


  

Jag älskar dej! 

Här är jag!


Hej hopp gummisnopp, välkommen in till min lilla hörna.
Jag är en sprallig och pratglad tjej på 16 år.
I min blogg kan du läsa om mitt liv, allt som händer och framför allt om det som står mig närmast, mina hästar. :')
Läs & Njut!

Citat

I kärlekens krig segrar den som ger sig.

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Skriv här!

Du kan alltid fråga mig en lite fråga HÄR

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards