Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Hanna - 19 januari 2011 22:09

Red ur på Maja i skogen. Red i 30 min. Hon skötte sig hyffsat bra, var lite dum och så men inte lika farligt som innan. Skönt det iaf.

Hon var pigg som satan, vissa stunder kunde jag knappt hålla henne, så fick typ göra en tvärnit, försöka vända runt henne. Det brukar funka och gjorde det även denna gången, som tur va :) Finns inte så mycket mer att säga, inget märkvärdigt pass precis.

Imorn blirre nog att försöka rida ut en sväng på plutt.


  

Min häst är fin!


Over and out/ Hanna

Av Hanna - 19 januari 2011 21:41

Tjenixen! :)

Blir bara ett kort inlägg nu + dagens ridpass, orkar inte blogga just nu.

Men känner mig iaf duktig som ridit Maja, mockat & fixat stallet, städat nedervåningen (akut!), gjort lite läxor som är tills imorn, tränat och såklart duschat och allt det där tills nu (a)

Har kommit på mig själv att jag faktiskt blivit slarvigare med läxor. Gör bara det allra nödvändigaste dagen före nu för tiden. Lite jobbigt att alltid göra allt dagen före, men får man inte tummen ur röven så..

Dagen idag var väl helt okej, soft shema iaf. Blev inget ica. orkade inte gå dit :(

Men på fredag, då jävlar (y)


Ska snart gå och sova, är trööööött. Somna rätt sent igår och skoaln tar kål på mig, orkar inte mer! Är skoltrött totalt efter knappt två veckor, bra (y) bara en hel termin kvar :D * sadface*

Aja iaf, godnatt

puss


  


Over and out/Hanna

Av Hanna - 19 januari 2011 10:15

Nu sitter jag förmodligen i skolan, på willys eller ica. Har nämligen tre timmars hål mellan tjugo över nio till fem i halv ett. Kan bara säga att det är lite drygt ibland. Men vi brukar hitta på roliga saker, & att gå till Ica och köpa Franks eller Coca cola är nog ett av mina favoritsysselsättningar på långa hål (a) Jag vet dessutom att jag inte är den enda i våran klass som tycker så (y)

Min klass är som dom är, typ dricker Cola och energidricka hela tiden, men vi gillar´t! Och jag vet att ni gör det med :)

Men ska väl vara lite social nu.


Peace and love bitches!


  

Hanna <3 Franks


Ni fär gärna dessutom komma med bloggförslag, vad ni vill läsa om.

Bloggen är ju iofs för min egen skull men är ju alltid kul om ni gillar och får läsa om vad ni vill. (:


*Tidsinställt inlägg*


Over and out/ Hanna


Här är jag!


Hej hopp gummisnopp, välkommen in till min lilla hörna.
Jag är en sprallig och pratglad tjej på 16 år.
I min blogg kan du läsa om mitt liv, allt som händer och framför allt om det som står mig närmast, mina hästar. :')
Läs & Njut!

Citat

I kärlekens krig segrar den som ger sig.

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Skriv här!

Du kan alltid fråga mig en lite fråga HÄR

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards