Alla inlägg under januari 2011

Av Hanna - 5 januari 2011 22:18

Orkar inte blogga så mycket nu ikväll men imorgon kommer lite hästrelaterade inlägg bland annat om hur man på ett bra sätt tränar kondition och styrka ute i naturen.

Ni får gärna skriva vad ni vill läsa om! :)


Over and out/ Hanna

Av Hanna - 4 januari 2011 23:45

God natt, dröm sött!   


Over and out/ Hanna

Av Hanna - 4 januari 2011 21:35

  

Veckans Hiss, går faktiskt till skopunkten. De har bra och snygga skor, & man hittar alltid något när man går dit. De har ett stort utbud och många olika sorters skor. Det är alltid roligt att gå dit. Dessutom är de billigt, man får mycket för pengarna. Så en stor Hiss till dem.

 

Veckans Diss, Gina tricots kvalité på deras kläder, speciellt linnena och           t-shirtarna. Efter några tvättar och använding blir det antingen små hål eller de krymper och tappar former. Speciellt hålen är irriterande för de går sönder efter bara några gånger. Man ska ju kunna använda kläder mer än två gånger innan de går sönder i alla fall. Så en stor fet Diss till deras kvalité.

 

Over and out/ Hanna

 

Av Hanna - 4 januari 2011 19:01

Förlåt för dålig uppdatreing men åkte lite hux flux till mormor och morfar i söndags och kom inte hem förän idag. Eftersom vi inte kunnat träffat dom innan så fick vi även våra julklappar. Fick presentkort på HM, Ridstövlar, parfym  och bodylotion av märket Celine Dion samt en del småsaker. Blev jättenöjd, tack!

Igår åkte vi till alingsås och gick på stan. Det fick följa med ett par skor hem som mormor köpte till mig på eruosko.

  

Gillar dom, Jag älskar ju skor (a)


Sen har vi väl inte gjort supermycket ,sov till elva halv tolv båda dagrana, riktigt skönt! Ännu skönare var det faktiskt att komma hem igen, saknade faktiskt hästarna och hunden lite, men bara lite :) Det är väldigt dålig uppdetering kring hästarna nu men det är för att det inte finns så mycket att skriva just nu. Dom har ju haft vintervila nu och är meningen att jag ska börja sätta igång dom igen men har vart kallt och tiden rinner iväg, är så mycket att göra ändå på lovet. Men ska skärpa till mig nu när skolan börjar, då blir det automatiskt mer rutin på saker och ting. Längtar verkligen till våren och sommaren nu med, så att man kan börjat träna ordentiligt och alla tävlingar! finns ju inget bättre än ponnytävlingar, är så sjukt roligt.

aja, blev ett rätt långt och lite konsigt ilägg men. Senare ikväll blir det hiss & diss :)


Over and out/ Hanna


Av Hanna - 1 januari 2011 21:55

Tänkte börja köra veckans blogg.

Veckans blogg kommer utses på olika sätt och den här veckan är det jag som valt bloggen. Men veckans blogg kommerutses på flera olika sätt, blnad annat att ni läsare får rösta, genom lottning osv.


Veckans blogg är Julia Hanssons blogg http://ryttarliv.webblogg.se/

Min motivering är att jag tycker hennes blogg är toppenbra, man blir inspirerad och hon skriver verkligen vad hon tycker. Många av hennes inlägg är roliga och intressanta att läsa. Hon skriver många bra inlägg som man borde ta sig en funderare över. Den här bloggen är helt klart värd att kika in på :)

 

Over and out / Hanna

Av Hanna - 1 januari 2011 20:50

 Jag vet att jag lovade en årsresumé igår men känner inte för det nu. Istället tänkte jag skriva mina nyårslöften och ladda upp lite bilder från igår.


Nyårslöften:

- Sluta äta godis, eller iaf äta mindre.

- Försöka börja styrke och konditionsträna.

- Ha ett grymt roligt jävla år

- tänka mer på mig själv

- Inte tappa kontakten med de bästa när vi börjar gymnasiet.

 

Nu ska jag fanimej hålla dom här, annars blir ja sur  (;

 

Här kommer iaf lite bilder från igår

SKÅL!

                       

2011, Here we come!

 

Det var en awesome nyår och det bästa sättet att inleda 2011 är att skåla i skumpa med familjen och de allra bästa, Moa och Jennifer! <3

 

 

Over and out/ Hanna

 

Här är jag!


Hej hopp gummisnopp, välkommen in till min lilla hörna.
Jag är en sprallig och pratglad tjej på 16 år.
I min blogg kan du läsa om mitt liv, allt som händer och framför allt om det som står mig närmast, mina hästar. :')
Läs & Njut!

Citat

I kärlekens krig segrar den som ger sig.

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Skriv här!

Du kan alltid fråga mig en lite fråga HÄR

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards